Pages

25 Jul 2012

List: To Safe Money For


Deze lijst kan je ook bedrukken met de stempel: onbereikbaar! Maar dromen mag, toch? En zo droom ik dat ik ooit alles kan kopen. Al moet ik er eeuwen voor sparen, sommige dingen wil je gewoon. Maar ook ik, de dromer, moet toegeven dat je niet ALLES kan bereiken. Al kan je wel je doelen makkelijker maken. Zo verving ik de Macbook pro voor de Dell inspiror 15R, de Hermes tas voor een leren tas van Fossil en de gehele Chanel make-up collectie voor alleen de blush. En zo kan het zijn dat ik toch OOIT iets van deze lijst bij elkaar spaar. Maar sommige dingen kan ik gewoon niet over mijn hart krijgen om te veranderen. Zo blijft de Macro-lens de Macro-lends, de Biker boots van Chiara Ferragni de zelfde Biker boots de Iphone gewoon de Iphone en het reisje naar New York niets minder als dat reisje.

De Dell laptop kan ik er al bijna van afstrepen met enige financiele hulp van mijn ouders voor mijn verjaardag over een kleine drie weken en wat gespaar van mij hen ik hem als het goed is op mijn verjaardag - 6 augustus - in handen. En zo kan ik er toch eentje afstrepen. En langsamen hand hoop ik alles - inclusief alle andere dingen die niet in de collage pasten - ooit te verkrijgen. De hele hele duren versie of alleen de hele dure versie.

Liefs,
Rosalie
Volg mijn blog via bloglovin'

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!